نوشته شده توسط : محسن غفاریان



آپدیت جدیدبرای اولین بار

 

 

mobogram pc. .Telegram Desktop telegram pc آیگرام. Igram .تلگرام برای کامپیوتر. دانلود رايگان موبوگرام برای كامپيوتر .دانلود رایگان موبوگرام برای ویندوز 7. دانلود موبوگرام دانلود موبوگرام برای pc. دانلود موبوگرام برای کامپیوتر .دانلود موبوگرام برای کامپیوتر ویندوز 7 .دانلود موبوگرام دسکتاپ رایگان .موبوگرام .موبوگرام برای كامپيوتر. موبوگرام دسكتاپ برای كامپيوتر. موبوگرام دسکتاپ .موبوگرام کامپیوتر



در این مطلب Telegram Pc تلگرام برای کامپیوتر رو با آپشن های عالی مانند حالت روح و آیدی یاب بصورت کاملا رایگان برای دوستان عزیز حاضر نموده ایم.این مسنجر با حجم کم خود بهترین و اولین مسنجر تلگرام برای کامپیوتر میباشد که ویژگی های مثل چت روم یاهو هم دارا میباشد که این مسنجر رو بیشتر جذاب تر کرده است.این تلگرام کامپیوتر کاملا تست شده و بدون هیچ برنامه خاص دیگری نصب و اجرا میشود فقط کافیه این نرم افزار رو دریافت کرده و در ویندوز خود نصب و استفاده کنید.

 

برخی از ویژگی های تلگرام برای کامپیوتر :

دارا بودن قابلیت حالت روح و مخفی کردن اکانت خود

آیدی یاب پیشرفته و پرسرعت

قابلیت ایجاد چت روم هایی مثل یاهو

سرعت فوق العاده عالی با تم های زیبا

امکان استفاده در کامپیوتر و لپ تاپ

نسخه کم حجم و بدون نیاز به برنامه های شبیه ساز

امکان استفاده در تمامی ویندوز های سون ۷ , Xp و ۱۰

این تلگرام برای کامپیوتر میباشد که اسم اصلی نرم افزار آیگرام Igram میباشد و تمامی ویژگی های کاربر پسند مثل موبوگرام کامپیوتر رو دارد که این مسنجر برای اولین بار برای کامپیوتر عرضه میشود که قابلیت های حالت روح و مخفی کردن در حال تایپ رو هم دارد که با حجم کم خود بهترین تلگرام برای کامپیوتر و بهتر از مسنجر های مثل موبوگرام برای کامپیوتر میباشد که هیچ نیازی به شبیه ساز هایی مثل بلو استکس و Memu ندارد

 

آموزش نصب این نرم افزار در کامپیوتر :

ابتدا فایل نصبی تلگرام برای کامپیوتر رو از پایین صفحه دانلود کرده و در یک جای کامپیوتر خود از حالت فشرده خارج کرده و در ویندوز خود نصب کنید.

بعد نرم افزار رو اجرا کرده و شماره تلفن خود را وارد کنید و منتظر بمانید تا کد اس ام اس برای شما ارسال شود.همچنین در صورت ارسال نشدن پیام هم روی Send Via sms کلیک بزنید.

بعد وارد مسنجر شده و از تمامی ویژگی های این برنامه لذت ببرید.

 

 

 

جهت دانلود Telegram Pc تلگرام برای کامپیوتر اینجا کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , دانلود رایگان موبوگرام دسکتاپ برای کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: با امکانات پیشرفته چت روم و حالت روح , mobogram pc , , Telegram Desktop telegram pc آیگرام , Igram , تلگرام برای کامپیوتر , دانلود رايگان موبوگرام برای كامپيوتر , دانلود رایگان موبوگرام برای ویندوز 7 , دانلود موبوگرام دانلود موبوگرام برای pc , دانلود موبوگرام برای کامپیوتر , دانلود موبوگرام برای کامپیوتر ویندوز 7 , دانلود موبوگرام دسکتاپ رایگان , موبوگرام , موبوگرام برای كامپيوتر , موبوگرام دسكتاپ برای كامپيوتر , موبوگرام دسکتاپ , موبوگرام کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 84759
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن غفاریان

 

دانلود تلگرام Telegram v4.0.1 (دانلود تلگرام نسخه جدید)

 

    رفع باگ ها و مشکلات.ربات های مخصوص.تاسیس کانال جدید. قابلیت ارسال ویدئو .۱۰۰% رایگان و بدون هر گونه تبلیغات.امکانات مهمی مثل کانال ها و گروه ها.قابلیت چت گروهی.پشتیبانی از فضای ابری. امنیت بالای برنامه. سرعت بسیار بالا.۱۰۰ میلیون عضو.روبات و کانال.برنامه رایگان.دانلود تلگرام نسخه جدید.دانلود تلگرام Telegram. نسخه جدید تلگرام.دانلود تلگرام Telegram v4.0.1 .

 

 Telegram تلگرام نرم افزار ارسال و دریافت پیام که تمرکز اصلی آن بر روی سرعت و امنیت است. این برنامه رایگان که به تازگی محبوبیت فوق العاده را در دنیا کسب کرده، به شدت سریع، ساده و ایمن است. شما می توانید تلگرام را روی همه دستگاه های خود از جمله گوشی، تبلت و حتی کامپیوتر نصب و استفاده کنید. تلگرام به شما اجازه می دهد بدون محدودیت به تعداد بی نهایت انواع پیام را برای دوستانتان ارسال و یا دریافت کنید. علاوه بر پیام با دانلود تلگرام می توانید انواع عکس ها، ویدئو ها و فایل های مختلف را بین دوستان خود به اشتراک بگذارید. یکی از دلایل اصلی محبوبیت بسیار بالای تلگرام، ارائه قابلیت ها و امکانات جدید، منحصر به فرد و بسیار کاربردی از جمله روبات و کانال است که این برنامه را در نوع خود بسیار ویژه و بی رقیب می کند.

جالب است بدانید، برنامه تلگرام در حال حاضر بیشتر از ۱۰۰ میلیون عضو دارد که این رقم به صورت ماهیانه در حال افزایش است. پس تردید نکنید که تلگرام یکی از برنامه هایی است که باید حتماً آن را در گوشی، تبلت و یا کامپیوتر شخصی خود داشته باشید.

ویژگی های اصلی دانلود تلگرام Telegram :

    سرعت بسیار بالا

    امنیت بالای برنامه

    پشتیبانی از فضای ابری

    قابلیت چت گروهی

    امکانات مهمی مثل کانال ها و گروه ها

    ۱۰۰% رایگان و بدون هر گونه تبلیغات

 

تغییرات نسخه جدید تلگرام Telegram  :

    اضافه شدن قابلیت ارسال ویدئو به دوستان با استفاده از فشردن دکمه میکروفون

    تاسیس کانال جدید برای مشاهده ویدئو های دیگران

    اضافه شدن ربات های مخصوص پرداخت از سوی کاربران

    رفع باگ ها و مشکلات

 

 

 جهت دانلودفايل نصبي نسخه اندرويد اينجا كليك كنيد

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , دانلود تلگرام Telegram v4.0.1 (دانلود تلگرام نسخه جدید) , ,
:: برچسب‌ها: رفع باگ ها و مشکلات , ربات های مخصوص , تاسیس کانال جدید , قابلیت ارسال ویدئو , ۱۰۰% رایگان و بدون هر گونه تبلیغات , امکانات مهمی مثل کانال ها و گروه ها , قابلیت چت گروهی , پشتیبانی از فضای ابری , امنیت بالای برنامه , سرعت بسیار بالا , ۱۰۰ میلیون عضو , روبات و کانال , برنامه رایگان , دانلود تلگرام نسخه جدید , دانلود تلگرام Telegram , نسخه جدید تلگرام , دانلود تلگرام Telegram v4 , 0 , 1 , ,
:: بازدید از این مطلب : 2508
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن غفاریان

دانلود نرم افزار Face app

 

 پرو برنامه فیس اپ.دانلود نرم افزار.Face app.تغییر چهره . شوخی با دوستان.نسخه پرو برنامه فیس اپ


حتما تاکنون برنامه های متعددی در زمینه ایجاد تغییر در تصاویر مشاهده کرده اید که با کمک آنها امکان ایجاد تغییرات گسترده در تصاویر را داشته اید. این نرم افزارها معمولا امکان تغییر سن، تغییر ظاهر و … را به کاربران می دهند. اما این بار قصد معرفی نرم افزاری کاملا متفاوت با نام FaceApp را داریم که دارای هوش مصنوعی قدرتمند و منحصر به فردی می باشد.

ویژگی ها:

    اضافه کردن لبخندی زیبا به تصاویر :D
    جوان یا پیر کردن صورت افراد
    افزایش جذابیت افراد در تصاویر
    تغییر جنسیت از زن به مرد و بالعکس



قابلیت های نسخه پرو برنامه فیس اپ

    بدون تبلیغات
    حذف واتر مارک از روی تصاویر
    پردازش تصاویر در سرور های اختصاصی با سرعت بالا

 با استفاده از FaceApp می توانید تغییرات چشم گیری در تصاویر ایجاد کنید. این نرم افزار می تواند تغییراتی بالقوه و بی نظیر ایجاد کند. برای مثال می توانید به صورت افرادی که در عکس وجود دارند، لبخندی زیبا ببخشید؛ به گونه ای که هیچکس نفهمد لبخند اضافه شده به تصویر مصنوعی است. امکان تغییر سن به صورت کاملا واقع گرا نیز وجود دارد و می توانید خودتان را پیر یا جوان تر از چیزی که هستید نشان دهید. یکی از امکانات جالب این نرم افزار، تغییر جنسیت می باشد که با استفاده از این ابزار می توانید به سادگی مرد را به زن یا زن را به مرد تبدیل کنید؛ آن هم به صورت کاملا واقعی و خیره کننده!

 

دانلود نسخه معمولي

 

دانلود نسخه pro

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Face App , ,
:: برچسب‌ها: پرو برنامه فیس اپ , دانلود نرم افزار , Face app , تغییر چهره , شوخی با دوستان , نسخه پرو برنامه فیس اپ ,
:: بازدید از این مطلب : 1042
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد

صفحه قبل 1 صفحه بعد